Ons verhaal

Ons verhaal

Direct Source International is ondertussen een begrip in de AGF-markt. We zijn begonnen als een jong bedrijf en hebben in korte tijd een enorme groei doorgemaakt.
We mogen over een succes spreken dankzij de betrokkenheid van onze afnemers en onze telers. Zonder hun gunning en loyaliteit waren we nooit zo ver gekomen als waar we nu staan. De wens om samen te werken zit in DSI verweven, dit is de sleutel voor ons succes. Let’s cooperate.

2011
Vier mannen met een droom een doel en vastberadenheid starten DSI.

We zijn oud-collega’s en vrienden met een no-nonsense mentaliteit en één gedeelde passie: dagelijks presteren in de dynamische fruit branche! We beloven trouw te blijven aan onszelf en bundelen onze kennis van de markt, onze jarenlange ervaring en de relaties die we door de jaren heen hebben opgebouwd.

Betrouwbaarheid
We zijn recht door zee en hechten waarde aan betrouwbaarheid en komen onze afspraken na, dit verwachten wij ook van onze leveranciers. Om kostenefficiënt te werken namen we onze intrek in een kantoor naast de opslagloods.
Kwaliteit
We willen dicht bij het fruit staan dat we verhandelen: Het is van belang om de druiven, het citrus en de ananassen zelf te zien, voelen, proeven en ruiken. Alleen dan weet je waar je over praat, heb je de controle en kun je de beste kwaliteit garanderen.
2012
"Ons concept ‘de teler verbinden met de klant of retailer’ slaat aan!"

Door onze kennis van de markt en inzicht in externe factoren weten we met een frisse kijk onze plek op de markt te veroveren. We zijn geen eendagsvlieg en bouwen tegelijkertijd aan ons ‘dreamteam’. Teamwork en plezier in ons werk is onze sleutel tot succes.

2013
We zijn twee jaar onderweg en merken dat onze aanpak zijn vruchten afwerpt.

We hebben een rugzak vol kennis en ervaring en een duidelijke visie op ondernemen. Retailers en andere afnemers gunnen ons een plek op de markt en telers zien hun vertrouwen terug betaald. Ook onze zusterfirma Direct Fresh International (DFI) wordt opgericht. Een jong bedrijf met een geheel eigen specialisme. Direct Fresh International

2014
DSI komt in een stroomversnelling terecht!

DSI komt in een stroomversnelling terecht en groeit uit van een ambitieuze club naar een professioneel team met een heldere focus op de (retail) markt. De relatie met onze telers blijkt goud waard en de loyaliteit groeit over en weer. Alleen met de juiste mensen worden de juiste resultaten behaald!

2015
We blijven bij onze visie!

Door bij onze visie te blijven behouden en ontvangen we het vertrouwen van retailers en klanten, evenals de telers met wie we een bijzonder hechte band onderhouden.

2016
De bal blijft rollen en door onze aanpak groeit ons team verder uit

Zo hebben we dit jaar Global Fresh International (GFI) opgericht. Een jong bedrijf met een geheel eigen specialisme, gericht op de markt in Azië.

2017
Wij zijn erbij!

Die schaalvergroting heeft en mag geen invloed hebben op de manier waarop we zaken doen want oprechte betrokkenheid en ontzorgen zit in ons DNA.